Dimensions Forums  
Home Register Premium Membership Health Issues Market Place Big Fashion

Go Back   Dimensions Forums > Archives > Event Discussion (Archive Only)

Thread Tools
Old 04-15-2011, 07:04 AM   #26
Cors
Delurking

Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!

Hej! Not Scandinavian but I spend about half my time in Denmark.
Cors is offline  
Old 05-03-2011, 07:57 PM   #27
Coltan

Coltan has said some nice things

Yo
Svensk BHM här
Coltan is offline  
Old 05-04-2011, 09:39 AM   #28
su_per

su_per has said some nice things

We're neighbors. Want to pm me?

Quote:
Originally Posted by Coltan View Post
Yo
Svensk BHM här
su_per is offline  
Old 07-02-2011, 10:16 PM   #29
randknu

randknu has said some nice things

Norsk FA her.
randknu is offline  
Old 01-10-2013, 03:39 PM   #30
slocodico

slocodico's Avatar

slocodico has said some nice things

Norsk FA her, lokalisert i Oslo
Ikke lett å være FA i Norge, spesielt for oss som synes en ssbbw er det optimale.

Enda godt vi har Dims
slocodico is offline  
Old 01-12-2013, 09:03 AM   #31
Trinkan

Trinkan can now change their title
Wink

Ahh Vad trevligt att det fanns en tråd för oss här med då
Skulle gärna säga att jag är en BHM men stämmer inte så bra längre då jag gått ner en del i vikt senaste åren pga lite för mycket hårt jobb så man får nöja sig med att vara ganska lång men inte så mjuk längre
Inget emot att ha muskler för det har jag alltid haft men trist när dom syns utanpå tycker jag, folk kan ju tro at man är ngn sådan där sportfåne

Nåja smaken för välformade tanter försvinner iaf inte lika lätt så håll formen ni få som finns
Trinkan is offline  
Old 02-05-2013, 02:36 PM   #32
n95eoe

n95eoe has said some nice things

Dansk FA her; meldte mig til DIMS for en del år siden, blev gift dejlig, sød og alt for tynd pige på 68 kg, hvilket var sindsygt frustrerende. Nu er vi gået hvert til sit, så nu er jeg kommet ud af skabet...
n95eoe is offline  
Old 05-20-2013, 02:02 PM   #33
Scorsese86
Likeable conservative

Scorsese86's Avatar

Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!Scorsese86 has a ton of rep. Literally. As in over 2000!

Quote:
Originally Posted by slocodico View Post
Norsk FA her, lokalisert i Oslo
Ikke lett å være FA i Norge, spesielt for oss som synes en ssbbw er det optimale.

Enda godt vi har Dims
Jøss, flere nordmenn på Dims?
Old 07-31-2013, 12:47 AM   #34
Miss Louise

Miss Louise's Avatar

Miss Louise has said some nice things

Hej,

er der stadig liv i nogle skandinaviske mænd, der kan lide store kvinder?

Kærlige og håbefulde hilsner fra
Louise

Please excuse me my english :blush:
I am danish :happy:
Miss Louise is offline  
Old 08-17-2013, 04:43 PM   #35
slocodico

slocodico's Avatar

Default Ja, her er det skandinaviske FA's :)

Det kan dessverre virke som de skandinaviske bbw's og ssbbw's ikke finner noen FA's, og jeg kan i alle fall underskrive på at jeg som en FA synes det altfor, altfor få smukke bbw's og ssbbw's.
Jeg for min del tiltrekkes mest av damer i ssbbw kategorien, ca 130-200 kg, og de går det år mellom hver gang jeg ser
Enda godt vi har Dims, for på norske nettsteder for frodige, kaller jentene seg "veldig stor" når de veier 85 kg. Og det kaller jeg ikke frodig i det hele tatt
slocodico is offline  
Old 08-20-2013, 09:44 AM   #36
Miss Louise

Miss Louise's Avatar

Miss Louise has said some nice things
Default Hvad er en smuk stor kvinde?

Quote:
Originally Posted by slocodico View Post
Det kan dessverre virke som de skandinaviske bbw's og ssbbw's ikke finner noen FA's, og jeg kan i alle fall underskrive på at jeg som en FA synes det altfor, altfor få smukke bbw's og ssbbw's.
Jeg for min del tiltrekkes mest av damer i ssbbw kategorien, ca 130-200 kg, og de går det år mellom hver gang jeg ser
Enda godt vi har Dims, for på norske nettsteder for frodige, kaller jentene seg "veldig stor" når de veier 85 kg. Og det kaller jeg ikke frodig i det hele tatt
Hov, så er der jo alligevel lidt liv her - skønt

Du har ret i, at det er meget svært at finde en FA - jeg har i hvert fald meget svært ved det her i Danmark

Du skriver, at du synes, der er alt for få smukke bbw's og ssbbw's. Hvad betegner du som smukt? Jeg synes nemlig, at jeg ser en del store kvinder i gadebilledet.

Det med, at kvinder kalder sig selv for store, når de vejer 5 kg for meget, kender jeg alt for godt. Jeg oplever nemlig en del mænd fra chat, der tror, jeg bare vejer 10 kg for meget, når jeg skriver til dem, at jeg er fed og altså meget overvægtig

Jeg håber meget på, det snart lykkes mig at finde sammen med en FA, for hvor jeg dog drømmer om og længes efter at prøve at blive nydt, som jeg er - det må simpelthen være lykken

Please excuse me my english :blush:
I am danish :happy:
Miss Louise is offline  
Old 09-10-2013, 01:57 AM   #37
slocodico

slocodico's Avatar

Quote:
Originally Posted by Miss Louise View Post
Hov, så er der jo alligevel lidt liv her - skønt

Du har ret i, at det er meget svært at finde en FA - jeg har i hvert fald meget svært ved det her i Danmark

Du skriver, at du synes, der er alt for få smukke bbw's og ssbbw's. Hvad betegner du som smukt? Jeg synes nemlig, at jeg ser en del store kvinder i gadebilledet.

Det med, at kvinder kalder sig selv for store, når de vejer 5 kg for meget, kender jeg alt for godt. Jeg oplever nemlig en del mænd fra chat, der tror, jeg bare vejer 10 kg for meget, når jeg skriver til dem, at jeg er fed og altså meget overvægtig

Jeg håber meget på, det snart lykkes mig at finde sammen med en FA, for hvor jeg dog drømmer om og længes efter at prøve at blive nydt, som jeg er - det må simpelthen være lykken

Hold ut Miss Louise, snart kommer det sikkert en FA din vei
Med smukt, ja hva tenker jeg på?
Jeg synes damer over 100 er flott, jenter over 130 er herlig og jenter over 150 er fantastiske å se på (er selvsagt ikke så shallow at jeg kun går etter størrelse, person og personlighet er jo viktigst hvis man ser etter en partner, men her tar jeg altså utgangspungt i hva jeg "snur meg etter på gaten" )
Ser av og til noen over 100, men svært sjelden noen 130+.
Har venninner som har vært 200+, men de har alle tatt wls..... Respekterer selvsagt deres valg om det, men savner deres sexy kropper

Ha en fin dag i Danmark!
slocodico is offline  
Old 03-21-2014, 06:49 AM   #38
Roundisbeautiful

Roundisbeautiful has said some nice things
Default Jamen, der er da skandinaver herinde!

Jeg har postet en gang før under navnet brainman, men kan ikke længere komme ind på den gamle profil

Dejligt at se, at der er landsmænd herinde og andre fra Skandinavien også, selv om vi ikke er mange.

Men nu vil jeg lige gøre lidt reklame for en ny blog, jeg har lavet.

Den hedder Rundt er Smukt og ligger lige her:

http://rundtersmukt.wordpress.com/
Roundisbeautiful is offline  
Old 02-12-2015, 09:56 PM   #39
mindsplgrnd

mindsplgrnd has said some nice things

En Finsk kille också här! Jag är FA/Feeder från västra Finland. Största del av os här i Finland förstor Svenska också, men at tala/skriva det, det är helt annan saga...
mindsplgrnd is offline  
Old 11-17-2015, 04:58 PM   #40
manglad

manglad has said some nice things

Svensk man som gillar squashing.Hopplöst att finna någon stor kvinna som är intresserad av det.
manglad is offline  
Old 11-18-2015, 03:01 PM   #41
manglad

manglad has said some nice things

Svensk från Stockholm
manglad is offline  
Old 05-09-2016, 12:54 PM   #42
RainbowRage

RainbowRage's Avatar

RainbowRage can now be the recipient of "two cans" jokesRainbowRage can now be the recipient of "two cans" jokes

Ingen skandinaviske piger der leder efter en stor fyr ?
RainbowRage is offline  
Old 09-04-2016, 07:22 PM   #43
Cors
Delurking

Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!Cors keeps pushing the rep limit!

Har sett några på Feabie
Cors is offline  

Thread Tools

Posting Rules