• Dimensions Magazine is a vibrant community of size acceptance enthusiasts. Our very active members use this community to swap stories, engage in chit-chat, trade photos, plan meetups, interact with models and engage in classifieds.

    Access to Dimensions Magazine is subscription based. Subscriptions are only $29.99/year or $5.99/month to gain access to this great community and unmatched library of knowledge and friendship.

    Click Here to Become a Subscribing Member and Access Dimensions Magazine in Full!

Looking ¿Hay Alguien Más de Puerto Rico Aquí?

Dimensions Magazine

Help Support Dimensions Magazine:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Colonial Warrior

Well-Known Member
Joined
Sep 30, 2016
Messages
2,048
Location
Coamo, Puerto Rico, USA
Hola a todos!

Mi nombre es Luis. Al momento de escribir este mensaje tengo 53 años. El nombre de mi avatar es Colonial Warrior porque soy fan de la versión clásica de Battlestar Galactica. La de 1978. Además, me encanta la cultura de los años 70.

He comenzado este tema para ver si puedo conocer a personas de habla hispana. Particularmente a personas de Puerto Rico. Pueden ser también personas de otros paises y de los del resto de los EE. UU.

Soy un hombre de talla super grande (SSBHM) y también soy admirador de las mujeres de talla super grande (SSBBWs).

Me encantaría conocer amistades porque aunque tengo muy buenas amistades aquí, me gustaría como dije anteriormente, me siento demasiado solo en la Isla del Encanto.

Gracias por leer este mensaje!

Sinceramente,
Luis
 

Latest posts

Back
Top